«Θα έχει κάποιο κόστος για advertorial;»

Όταν ένας δημοσιογράφος τηλεφωνεί σε δημόσια επιχείρηση για να κλείσει συνέντευξη αλλά αυτό γίνεται αυτομάτως αντιληπτό ως αίτημα για πληρωμένο ρεπορτάζ

17 Οκτωβρίου 2020
«Θα έχει κάποιο κόστος για advertorial;»
17 Οκτωβρίου 2020

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Reporters United με το Investigate Europe για τις επιδοτήσεις στα ορυκτά καύσιμα την εποχή της κλιματικής αλλαγής, επικοινωνήσαμε με εταιρεία του ελληνικού δημοσίου που δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας, για να ζητήσουμε συνέντευξη λόγω της θεσμικής θέσης που έχουν στον κλάδο. Η πρώτη τους αντίδραση στο τηλέφωνο ήταν:

«Θα έχει κάποιο κόστος για advertorial;»

Πώς να τους αδικήσει κανείς; Μάλλον έχουν συνηθίσει σε δημοσιογράφους που καλούν όχι για να κάνουν απλώς τη δουλειά τους, δηλαδή να κάνουν ρεπορτάζ χωρίς ανταλλάγματα, αλλά για να πουλήσουν διαφήμιση.

Πρέπει να ξεκινήσουμε εκ νέου από τα πολύ βασικά. Δεν πληρωνόμαστε από εταιρείες.

(Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την πολιτική του Reporters United σε θέματα χρηματοδότησης, σύγκρουσης συμφέροντος και ασυμβίβαστων.)

Αφήστε μια απάντηση